ا
-
احقر، قدسی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
-
احمدبیگی، فاطمه
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
-
امراله، امید
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
ایمانی نائینی، محسن
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
ب
-
بازرگان، عباس
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
ت
-
ترک زاده، جعفر
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
ج
-
جعفری، سپیده
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
-
حکیم زاده، رضوان
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
حکیم زاده، رضوان
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
خ
-
خدایی، ابراهیم
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
خورسندی طاسکوه، علی
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
-
خورسندی طاسکوه، علی
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
د
-
دهباشی، اکرم
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
دهقانی، مرضیه
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
ذ
-
ذاکری، ساناز
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 175-200]
ر
-
رحیمی، بهروز
فراتحلیل چالشهای محیط آموزش عالی در قرن بیست و یکم بهعنوان الگوی جهتگیری برنامههای درسی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 115-166]
-
رحیمی، حمید
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
رحیمیان، حمید
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
ز
-
زارع صفت، صادق
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
س
-
سراجی، فرهاد
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
سلیمی، قاسم
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
ش
-
شریفی رهنمو، سعید
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
شریفی رهنمو، مجید
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
شیرین حصار، راضیه
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
ص
-
صالحی، کیوان
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
ع
-
عباس پور، عباس
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
غ
-
غربا، مبینا
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
غیاثی ندوشن، سعید
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
سرمقاله: تأملی بر مفهوم اشغال فرهنگی و برنامه درسی سایه یا زیر زمینی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 1-5]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسیی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 45-69]
-
فیروزجائیان، طلعت الشریعه
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
ک
-
کرمی، مرتضی
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
کیان، مرجان
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
-
کیذوری، امیر حسین
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
م
-
محمدی، مهدی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
-
مرزوقی، رحمت اله
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
-
مهرمحمدی، محمود
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
-
موسی پور، نعمت الله
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
-
مومنی مهموئی، حسین
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 175-200]
ن
-
نیلی احمدآبادی، مجید
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد